آطراحی سایت

رسالت و اهداف




همانطوریکه که در بخش درباره ی ما بطور خلاصه بیان گردید، گروه " سبزکاشت"، بر اساس ایده ای که پس از مطالعات اولیه دو نفر از فارغ التحصیلان رشته کارافرینی دانشگاه تهران در زمینه ی ایجاد کسب و کار الکترونیکی برای رفع خلاهای موجود در تامین کالاهای مورد نیاز فعالان بخش کشاورزی، ارائه گردیدگردید، با مشارکت دو نفر از تولیدکنندگان با سابقه کودهای شیمیایی کشاورزی در قالب یک گروه چهار نفره تشکیل و شروع به کار نمود.

 رسالت:

از آنجاییکه اعتقاد راسخ ما بر این اصل است که، اتکا بر حوزه کشاورزی و توسعه این بخش در کنار رفع معضلات موجود آن از جمله تامین، تولید و توزیع به موقع، سریع و آسان نیازهای اساسی فعالان این بخش کشاورزی، موجبات آبادانی و سرافرازی کشور را فراهم خواهد نمود، بر آن شدیم، تا » طرحی نو در اندازیم« .

اهداف:

با عنایت به مباحث اولیه ی مطروحه در جلسات اولیه مدیران مجموعه، اهداف شرکت در سه طبقه ذیل تدوین و مقرر گردیده است بر اساس طبقه بندی انجام شده برنامه ریزی لازم نیز معمول گردد:

1- اهداف کوتاه مدت:

* مطالعات تکمیلی بهمنظور شناخت کامل بخش کشاورزی،
* بررسی و شناخت کامل نیازهای کشاورزان و فعالان این حوزه ( فروشگاه های نهاده ها و ماشین الات و تجهیزات کشاورزی )و شناسایی کامل خلاهای مشاهده شده
* برقراری ارتباط با تامین کنندگان و واردکنندگان دست اول کشور و کسب تجربیات مورد نیاز
* تقویت بدنه کارشناسی شرکت با جذب کارشناسان مجرب کشاورزی، زراعت، باغبانی، ماشین الات و بازاریابی و فروش
* تامین تجهیزات سخت افزاری مورد نیاز
* شروع فعالیت در فضای مجازی شامل: کلیه ی شبکه های اجتماعی و وبسایت شرکت

۲- اهداف میان مدت:

- بازاریابی محصولات قابل عرضه در سطح کشور و گسترش حوزه فعالیت شرکت در تمامی استانها
- کیفی سازی فعالیتهای واقعی و مجازی شرکت، مانند: توسعه شبکه مشتریان، افزایش دنبال کنندگان صفحات شرکت در فضای مجازی
- ورود به حوزه واردات محصولات برخی از محصولات قابل عرضه در شرکت
- گسترش سطح همکاری با شرکائ تجاری در قالب مشارکتنامه به منظور واردات کالاهای سیاستگذاری شده مدیران شرکت
- توسعه ی بازاریابی شرکت با استخدام و انعقاد قرارداد با بازاریابان منطقه ای

۳- اهداف بلند مدت:

- اجرای ایده مدنظر مدیران شرکت در فضای مجازی وتسخیر بازار کشاورزی
- انعقاد قراردادهای مورد نیاز سازمانها و سرمایه گذاران برای اجرای بهینه و گسترش ایده اجرا شده در فضای مجازی
- برندسازی برخی از محصولات سیاستگذاری شده توسط مدیران شرکت به صورت تخصصی